Cover

onsdag den 10. september 2014

Min datters 1års fødselsdag

Kager skal der til.


Man ser tit billede af de der amerikanske kageborde, med alle mulige lækkerier på, de ser så indbydende ud, synes jeg. :)


Så da min datter fyldte 1 år, lavede jeg en mini udgave af sådan et bord. Men Macaroons, Popcakes, Cupcakes og en lagekage. Jeg ville gerne have pyntet opsætningen lidt mere, men jeg måtte sande, JEG MANGLER opsatser og holdere.


Macarons er men chokolade ganache. Her
Cupcakes er hindbær/hvid chokolade cupcakes, med vanilje frosting. Her
Popcakes er chokolade popcakes. Her
Lagkagen er helt standart med hindbær mousse og nougat creme, samlet med vanilje bunde.


Næste gang tror jeg dog jeg vil byde på en lille bolle også, tror gæsterne fik et mindre sukkerchok inden de gik hjem.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar