Cover

torsdag den 23. maj 2013

Konfirmation i hestenstegn

Så fik jeg langt om længe lavet en kage mere, den blev rimelig ens med de andre kager jeg ar lavet inden i, det må jo være et hit... Chokoladebunde, med hindbær mousse og nougat mousse.


MEEEEEN denne gang prøvede jeg noget andet, den var til 120 pers. i 3 etager og den blev smurt op i smørcreme, ingen fondant over.... Jeg tænkte det ville ligne en græs eng bedre på den måde. 


Bortset fra pindene til at holde etagerne var skæve og derfor blev for høje, var den super godt, og jeg er selv tilfreds.


Hestene er super nemme at lave, jeg har bare fundet et par billeder på nettet og gået ud fra dem.





Er lidt ked af jeg ikke fik taget nogen bedre billeder selv, så man rigtig kunne se hvordan den så ud :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar