Cover

torsdag den 26. juli 2012

Min første kage

Min venindes søn fyldte 3 år, og jeg spurgte om ikke jeg måtte lave en kage til ham. Jeg ville ikke springe ud det det store med bunde og fyld, så jeg bagte en chokoladekage, smurte den op med smørcreme og fik dækket den med fondant. Det var meget svært for mig, og det gav mig mange problemer, og som det ses på billedet revnede den også lidt. Og ja ALLE 3-tallene vender forkert, og det opdaget jeg først da den kom på bordet. Men den var god.
Filip var faktisk så sød, da han så kagen troede han det var en gave, og han havde meget svært ved at forstå han ikke måtte pakke den op. Det resulteret i at han huskede kage så godt, at han i et helt år, hver gang der blev nævnt kage, fortalte at jeg ville lave hans næste fødselsdagskage. 
  Sløjfen er jeg rigtig god tilfreds med, første forsøg.
 
 
 
 
 
 
 Navnet dækker over lille sprække.


 
 Kanten rundt er hellere ikke helt dårlig.

 
 Her kan man rigtig se de omvendte 3 taller.


 


 
 Som det ses er der vise revner, og de hvide sider på hjørnerne er får at dække over flere.

Af et første forsøg, så er jeg faktisk meget godt tilfreds. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar